Google učinil tři tisíce dvě stě změn v minulém roce ve vyhledávání

Google učinil více než tři tisíce a dvě stě změn v jeho systému vyhledávání jenom během jednoho minulého roku. Toto číslo přišlo z blogového příspěvku toto pondělí od samotného Google, který se snaží o to, aby jeho výsledky vyhledávání byly relevantní a užitečné.
 
Tři tisíce a dvě stě změn!
 
Ano, Google to říkal už nějakou dobu a nyní víme, že v průměru učiní více než tři tisíce dvě stě změn ve vyhledávání každý rok, což je několik změn denně. Google napsal: „Naše algoritmy vyhledávání jsou komplexní matematické rovnice, které se spoléhají na stovky proměnných, a jenom minulý rok jsme učinili více než tři tisíce dvě stě změn v našich systémech vyhledávání.“
 
Google v roce 2010 učinil tři sta padesát – čtyři sta změn.
 
Zpátky v roce 2010 jsme zjistili, že Google učinil zhruba jednu a více změn denně. Matt Cuts, bývalý Google bojovník se spamem, uvedl, že Google učinil okolo tří set padesáti až čtyř set změn v roce 2009. Google těchto změn expediroval tedy rozhodně daleko více změn tento rok.
 
Jaké typy změn.
 
Jaké jsou tyto změny? Jsou to změny v hodnocení? Jsou to změny v uživatelském rozhraní? Pravděpodobně je to směsice všeho. Ale Google uvedl: „Některé z těchto změn jsou viditelné spuštění nových funkcí, zatímco ostatní jsou regulérní aktualizace, které mají udržet naše výsledky relevantní, neboť obsah na internetu se neustále mění.“
 
„A také některé zlepšení se týkají problémů, které jsme identifikovali, ať už skrze veřejná hlášení nebo naším vlastním vyhodnocováním kvality,“ dodal Google.
 
Změny mohou zabrat nějaký ten čas.
 
Google uvedl, že některé změny mohou zabrat nějaký ten čas, než se projeví. Změny pro jeho vědomostní panely a automatické návrhy se mohou stát velice rychle. Avšak vybrané příspěvky a ostatní změny ohledně jádra výsledků vyhledávání mohou zabrat nějaký ten čas. Google uvedl: „na rozdíl od funkcí vyhledávání, kde jsme schopni velice rychle opravit problémy, které porušují naše pravidla, někdy identifikace kořene problémů v hodnocení může zabrat čas a zlepšení se nemohou ukázat ihned.“
 
Proč by nás to mělo zajímat.
 
Pokud je něco v SEO pravdivé, tak je to to, že můžeme v každém momentu očekávat nějakou změnu. Google změnil jeho hodnocení během minulých let a pokračuje ve spouštění aktualizací algoritmů, aby zlepšoval a zlepšoval. SEOs nemohou jen tak usnout na vavřínech a očekávat, že hodnocení dnešní bude stejné i zítra. Zatímco Google činí čím dál více změn, webové stránky musí také pokračovat ve zlepšování a získávání a udržování hodnocení na Google.
 
Poznámka na konci: Google nás informoval, že toto číslo je měsíc staré a že v minulých měsících Google aktualizoval svou „jak internetové vyhledávání funguje“ s čísly z roku 2017.