Nový design pro Hotel local pack se začal objevovat ve vyhledávání Google.

Hotel local pack od Google má nový design a přidal další slot pro čtyři další položky.
 
Google vypouští nový design pro to, jak se vlastně bude zobrazovat výsledek vyhledávání pro hotely v samotném jádru internetových výsledků vyhledávání. Namísto obyčejně vypadajícího local pack, Google trošičku pozměnil fasádu, aby Hotel local pack vypadal více jako nový redesign vyhledávání hotelů, který jsme mohli vidět před několika týdny.
 

Co se změnilo? Největší rozdíl je v tom, že nyní Google ukazuje čtyři hotely v seznamu namísto tří. Uživatelské rozhraní vypadá taky úplně předělané. Google také má nový kolotoč na samém vrcholu u filtru s top volbami, oblíbenými u hostů, levné, luxusní a více. Data filtr je stále navrcholu, ale hotel pack ztratil některé rychlé filtry pro cenu, hodnocení, třídu hotelu a vybavení, namísto toho jsou všechny v daném kolotoči.
 
Proč by nás to mělo zajímat?
Ti marketéři nebo webmasteři, kteří operují na poli hostitelství, by určitě tyto změny chtěli a měli zaznamenat. Nyní je tam přidaný výsledek pro další hotel, který se nyní může ucházet ve stejném hotel packu, jako předtím. A navíc k tomu všemu, jsou tam nové filtry a pokud se hotel umístí někde v Top volby, může získat daleko více pozornosti pro svůj hotel, než kdyby byl ve filtru pro „levné“.